


Koulutuksellinen visio
Kielen oppiminen toimii parhaiten, kun yhdistät puhumisen, palautteen ja itseopiskelun.





1. Puhu, puhu, puhu
Jokainen oppitunti perustuu tosielämän tilanteisiin, ja puhut. Paljon!
2. Henkilökohtainen oppimissuunnitelma
Seuraamme vaikeuksiasi ja mukautamme oppimissuunnitelmasi kiinnostuksen kohteidesi mukaan.
3. Strukturoidut oppimateriaalit
On olennaista, että on vankka kurssirakenne ja suositeltu oppimissuunnitelma. Tasolta A1 tasolle C2.

Tarvitset henkilökohtaisen opettajan, joka tuntee sinut.
Jokaiselle opiskelijalle nimetään henkilökohtainen opettaja, joka tuntee sinut ja mukauttaa materiaalisi.
Sinun täytyy harjoitella todellisia tilanteita.
Keskitymme keskusteluun ja todellisiin tilanteisiin, jotta voit nopeasti itsenäistyä.


Tarvitset selkeän oppimissuunnitelman
Rakennamme jokaisen kielen selkeällä kieliopilla ja sanastolistoilla CEFR-tason mukaan opetussuunnitelmamateriaaleissamme.
Lisäksi mittaamme tasosi ja teemme kurssisuunnitelman vaikeuksiesi ja kiinnostustesi perusteella.
Elämyksellinen oppiminen
Painotamme todellista elämän immersiota, kuten verkkosivustoja, uutisartikkeleita, lauluja, verkkoalustoja,... auttaaksemme sinua kokemaan kielen (kulttuurisessa) kontekstissa.
Löydät myös esimerkkilauseita ja kuuntelumateriaaleja, jotka auttavat sinua harjoittamaan sanavarastoa oikeiden keskustelujen avulla.


Sinun täytyy pitää hauskaa.
Kyllä, kurssimme ovat täydellisiä ja hyvin jäsenneltyjä, mutta varmistamme myös, että oppituntisi ovat sosiaalisia ja sinulla on hauskaa oppiessasi.
Oppimistavoitteemme
Kaikki oppimateriaalimme ovat keskustelunomaisia mutta järjestettyjä CEFR:n ja kielikohtaisten ohjeiden mukaisesti. Kaikki oppimateriaalistamme.
Alla on yhteenveto siitä, mitä sinun tulisi hallita jokaisella CEFR-tasolla saadaksesi taitotason todistuksen. Älä huoli, sovellamme näitä teoreettisia suuntaviivoja hauskoissa ja vuorovaikutteisissa harjoituksissa.
CEFR-taso | Käytännön tilanteet | CoLanguage-menetelmä | Oppimateriaalit | Kielioppikeskeisyys | Aikamuodot |
---|---|---|---|---|---|
A1: Oppilaat tarvitsevat jäsenneltyä ohjausta korkean esiintyvyyden sanaston kanssa päivittäisissä tilanteissa kehittääkseen nopeasti itseluottamusta. |
|
+/-600 uutta sanaa |
|
|
|
A2: A2-opiskelijoiden on ymmärrettävä konteksti, parannettava lauseiden muodostamista, laajennettava sanavarastoa ja harjoiteltava aktiivista kuuntelua ja puhumista. |
|
+/-800 uutta sanaa |
|
|
|
B1: Askel A2:sta B1:een on korkein, koska se vaatii itsenäisyyttä ja sujuvuutta altistuneisuutta todellisen maailman vuorovaikutuksille. |
|
+/-2000 uutta sanaa |
|
|
|
B2 |
|
+/-4000 uutta sanaa |
|
|
|
Oppimissuunnitelmamme
Tutustu oppimissuosituksiimme kielittäin.Opetustiimimme
Kaikilla opettajillamme ja kumppanikouluillamme on opettajantutkinto tai todistettu kokemus kielten opetuksesta.


Stefany on loistava espanjan opettaja, joka tekee tunneista erittäin mielenkiintoisia ja monipuolisia käyttämällä erilaisia opetusmateriaaleja. Häneltä on hauskaa oppia, hän on kärsivällinen, selittää hyvin ja kuuntelee. Stefany kuuntelee toiveitani, jos esimerkiksi haluan keskustella tietystä kielioppiaiheesta, hän on valmistellut jotain seuraavaa oppituntia varten. Todella kiva!
- 5/5
sillä Stefany M.

Yli 150 vahvistettua opettajaa

Stefany M.
- 5/5

Katia H.
- 5/5

Pumeza J.
- 5/5
4.75/5
Perustuu 1537 arvosteluun

Olin niin tyytyväinen oppitunnilleni Katian kanssa. Hän puhuu selkeää ranskaa, jota on helppo seurata ja hallitsee tekniikan loistavasti. Hän on hyvä kuuntelija ja kirjoittaa heti sanavaraston sanoja luoden luettelon, jotta voisin vahvistaa ja nähdä, mitä olin oppinut. Olin todella vaikuttunut. Suosittelen häntä lämpimästi ranskan opiskeluun.
- 5/5
sillä Katia H.